Tuesday, November 9, 2010

" Yao Lai Fu uitgelegd


er, je iets tegen Tiffany and Co mij, mij, ik weet het, mijn lichaam vuile was en mag niet op uw manier." Orion zachtjes snikte."Orion, ik niet, dat bedoel. Ik doe dat, een beetje kwetsbare positie, met een beroep op de ex van plan om terug te betalen, dit is geen echte man handelt, is de schurk komt op de AH." Yao Lai Fu uitgelegd."Broeder, net als je de zorg over van alles, wat er gebeurde toen we niet, alles blijft in het geheugen van de diepten van het." Orion gezegd."Orion, ik zal nooit nooit vergeten, vergeten, vandaag, hebben we ieder zijn lichaam en geest gewijd aan elkaar gezet." Yao Lai Fu gezegd."Broeder, Bedankt voor uw liefde, zelfs doodgaan vandaag, ben ik tevreden genoeg eerst te worden terwijl, dit leven geen spijt van." Good to Fuk Li Yao knuffelen, kussen weer.Na een tijdje zoenen, zachtjes Orion vroeg: "Broeder, je gewoon niet beschouwd als een Komidori mij Komidori is zo mooi, zo mooi je kan dit ,Ze glimlachte naar Yao Fu zien, wil het gezicht het antwoord vinden."Orion, niet kijken naar mij, mij en je zus had echt, ik was je echt behandelen als je zus." Yao Fu wilde niet liegen, waarheid gezegd."Is hoe jij en je zus leren kennen?" Orion gevraagd."Orion, wat denk je dat ik ben een soort van persoon?" Yao om een zegen te blozen, zeg hallo tegen Li."Je ah, ah is man van onverzettelijke geest." Orion welzijn op het hart om te denken dat Yao is een groot man."Haha, je bent verkeerd, ik ben een volwaardig bad guy." Yao zegen aan een smiley gezicht, grappig erg bitter te zetten."Broeder, wat je goed in bent, dat is Nannvzhishi laten gaan. In feite, u en ik, jij, en mijn zus, wat er ook gebeurt, we kunnen niet zeggen wat. We willen zijn, hoef je niet te veel kennis te nemen, veel minder last in de armen. In plaats daarvan, behandel je ons, we zullen blij zijn om aan te tonen dat je niet kan schelen wat we vandaag hebben gedaan, niet iets tegen ons. "Orion gezegd."Orion, niet zeggen, niets zeggen, en ik weet dat je hart en ik zal verantwoordelijk zijn voor hun daden." Yao Lai Fu is niet een * man, anders Tiffany Money Clip zal het niet altijd bezorgd over zijn eerste Komidori Le .Hoewel verantwoording, naar Fu Yao wist dat de verantwoordelijkheid is erg lastig, is het moeilijk om negatief. Li i

No comments:

Post a Comment